Beställning & Betalning

För dig som vill ha hjälp att beställa eller har frågor inför ditt köp.

Vanliga frågor

Absolut. För att göra detta måste du kontakta oss via e-post (info@svenskvattenanalys.se) med önskat förfallodatum.

Vi erbjuder följande betalningalternativ:

  • Swish
  • Faktura (betalningsvillkor 30 dagar)

Vi rekommenderar att prov fylls direkt i våra provflaskor då dessa är speciellt förberedda för ändamålet. Prov som tas i egen flaska kan bli missvisande.

Om vattnet inte analyserats förr (eller om det gått väldigt lång tid sedan senaste analys) rekommenderar vi att utföra en Komplett analys. I detta paket analyseras samtliga ämnen som Livsmedelsverket rekommenderar.

Annars finns det olika faktorer som spelar in i val av analyspaket och vi hjälper dig gärna via telefon eller e-post.

Provkit kan enkelt beställas via vår webshop, telefon eller e-post. Kan också hämtas hos oss på Midgårdsvägen 3 i Luleå. Provkit kan ej hämtas på våra inlämningsställen.

Beställning

Samtliga priser är angivna i svenska kronor inklusive moms. Beställningen plockas normalt nästkommande arbetsdag. Kontrollera alltid did orderbekräftelse som skickas automatiskt via e-post. Vi tar ej ansvar för felaktiga leveransuppgifter.

Betalning

Betalning sker via Swish eller e-post faktura.

Leverans

Normal leveranstid är 1-4 arbetsdagar för vattenanalyser och 1-5 arbetsdagar för vattenfilter och tillbehör. Försändelsen skickas med DHL till ditt närmaste DHL Service point. Avisering sker via sms, e-post eller post. För att hämta ut din försändelse behöver du kollinr./ sändnings-ID samt legitimation.

Kontakta oss

Hittar du inte svaren på dina frågor är du välkommen att kontakta oss på telefon 0920-255 220 eller via e-post info@svenskvattenanalys.se.

Vi finns här för dig helgfria vardagar 7–17.